Playboy Medical Device -Besarkan Zakar 1-3 Inci



Wahai Sahabat, anda tentu pernah dengar mengenainya. Dengar sini baik-baik...

Anda BOLEH membesarkan zakar mengguna beberapa cara senaman dan teknik yang mudah! Hanya beberapa minit sehari, dan ia bersifat kekal. Ia mungkin sukar untuk dipercayai namun ia benar-benar berkesan. Kaedah ini adalah 100% semulajadi. Bukan alat regangan, pil, minyak atau losyen, dan pastinya bukan pembedahan.

Peralatan ini digunakan oleh pelakon porno antarabangsa dan terbukti dapat membesarkan zakar dari 1-3 inci. Ada yang melaporkan mencapai tambahan sehingga 3.5 inci! Apa yang menarik ialah kebanyakan pelanggan dapat melihat perubahan dalam 2-3 minggu pertama. Kaedah ini adalah 100% semulajadi, selamat dan berkesan. Selain itu doktor-doktor pakar juga mengesyorkan kaedah ini.

Dengan meneruskan pembacaan - anda akan pelajari:

Membesarkan zakar anda 1-3 inci atau lebih, secara natural dan berkesan, mengguna senaman dan teknik yang mudah. Bukan hanya memanjang tetapi juga menebalkan zakar anda. Anda AKAN lihat kesan-kesannya secepat 2-3 minggu! Anda juga akan pelajari cara-cara:

* Mencegah Mati Pucuk (dengan melancarkan aliran darah)
* Menguatkan ketegangan.
* Kawal Pancutan Awal.
* Tingkatkan daya pancutan mani,

kepuasan pancutan yang lebih nikmat.

* Meluruskan zakar yang bengkok.
* Menjadikan Kepala Zakar seakan-akan cendawan busut.
* Meningkatkan perjalanan darah agar lancar secara menyeluruh.
* Teknik agar zakar cepat segar, selepas ejakulasi.
* Pelajari rahsia seks dan otot "PC MUSCLE"
* Kekalkan ketegangan agar keras lebih lama dan mantap.
* Tingkatkan kepuasan pasangan.
* Mengekalkan kehidupan seks yang sihat.
* Dan lebih lagi...

Ya benar... Anda BOLEH membesarkan zakar 1-3 inci di rumah, tanpa menggunakan alat-alat dan cara-cara yang pelik!

Ini bukanlah cara membesarkan zakar menggunakan ilmu hitam & sihir. Kaedah dan teknik ini boleh anda lakukan HARI INI. Ia moden, telah dikaji dan terbukti berkesan. Beribu-ribu lelaki seluruh dunia telahpun menggunakan teknik ini dengan keputusan yang memberangsangkan!

Anda boleh dapatkan teknik-teknik ini segera.


FAKTA.
Sebelum anda teruskan, mari lihat fakta yang menyedihkan ini:

* Saiz zakar tegang puratanya 5 inci. Lebih 90% lelaki memiliki saiz ini.
* 85% lelaki tidak boleh melakukan seks lebih dari 3 minit, akibat otot zakar lemah yang tidak pernah dikuatkan.
* Lelaki akan diserang MATI PUCUK seawal 20 tahun!
* Kebanyakan lelaki mempunyai aliran darah zakar yang tidak sempurna.
* Pada umur 29 tahun, 96% lelaki tidak dapat mengekalkan ketegangan zakar, tidak seperti ketika mereka berumur 20 tahun dulu.
* 98% lelaki MAHU meningkatkan kesihatan zakar, jika mereka tahu caranya.
* 93% wanita tidaK pernah klimaks ketika seks, dan 76% dari mereka mengaku bahawa mereka bengang dengan prestasi seks pasangan mereka.
* 99% lelaki memiliki SAIZ zakar kecil, lemah dan tidak bermaya dari yang sepatutnya harus mereka miliki.


FAKTA: Dalam kajiselidik yang dijalankan, 70% wanita tidak berpuashati dengan saiz zakar pasangan masing-masing. (Kajiselidik Playboy secara worldwide pada tahun 1980)

Ini membuktikan bahawa saiz itu penting. Wanita berpendapat lelaki bersaiz zakar besar, lebih memuaskan secara seksual dan lebih berkeupayaan memuaskannya. Secara umumnya lebih besar zakar itu maka lebih permukaan dan kawasan faraj yang boleh diterokai, ini dapat memberangsangkan kawasan-kawasan faraj dengan lebih luas dan lebih dalam dengan sempurna. Ini pastinya disukai oleh ramai wanita. Zakar yang lebih besar dan berotot juga didapati membuatkan ramai wanita akan terpegun dan terpesona apabila terlihat olehnya, dan ini akan menaikkan berahi dan nafsu mereka ketahap paling maksimum!

FUNGSI
Jadi... Bagaimana Ia Berfungsi?

Umumnya, zakar kita terbahagi kepada 3 bahagian, 2 ruang di atas (nama saintinfiknya Corpora Carvenosa), dan 1 ruang kecil di bawah (Corpus Spongiosum). Sila Lihat Gambarajah
Bila zakar anda menegang, zakar anda akan dipenuhi darah, memenuhi 3 ruang tersebut. Ruang Corpus Spongiosum adalah ruang yang diguna khusus untuk kencing dan pancutan mani. Bagaimanapun Corpora Carvenosa, adalah ruang pemegang darah yang utama. Di sinilah 90% darah disimpan setiap kali zakar anda menegang.

Zakar anda kini terhad oleh panjang dan tebal saiz zakar anda, semaksima yang boleh, di mana Corpora Cavernosa akan diisi dengan darah. Dengan ini, bermakna adalah mustahil untuk zakar anda membesar dengan sendiri, sekiranya darah memenuhi ruang Corpora Carvenosa tersebut telah mencapai tahap tertinggi. Cara yang betul untuk pembesaran zakar adalah dengan membina dan membesarkan ruang Corpora Cavernosa. Ia hanya boleh dilakukan menggunanakan teknik dan peralatan yang khusus untuk membina dan membesarkan zakar.

Rahsia kepada cara pembesaran zakar yang natural dan penjagaan zakar yang sihat adalah dengan cara melatih bahagian Corpora Cavernosa secara kerap, menggunakan teknik yang berkesan. Penggunaan teknik dan peralatan secara berperingkat-peringkat akan meregang zakar, ia juga akan melancarkan peredaran darah zakar secara keseluruhan.
Jadi bagaimana Corpora Cavernosa ini dibesarkan?

Senaman yang dilakukan biasanya akan meregang dinding-dinding sel Corpora Cavernosa, dengan meningkatkan aliran darah kedalam ruang tersebut. Regangan dan paksaan secara berperingkat akan membesarkan ruang Corpora Cavernosa ini seterusnya memberi lebih banyak darah memasuki ruang tersebut. Setiap kali senaman dilakukan maka zakar akan membesar secara berperingkat, kesannya zakar akan menjadi lebih besar, kuat dan sihat.
Kebanyakan lelaki seluruh dunia, tidak peka dan tidak ambil peduli bahawa senaman zakar ini wujud, itulah sebabnya berjuta-juta lelaki mengalami masalah tenaga batin. Sebabnya mereka tidak pernah melatih zakar dengan senaman yang sepatutnya, untuk menjadikan zakar mereka lebih kuat dan sihat secara menyeluruh. Bayangkan sekiranya anda langsung tidak pernah bersenam mana-mana anggota badan, organ tubuh badan anda pasti lemah sekarang, begitu jugalah yang akan terjadi sekiranya zakar anda langsung tidak dijaga dan diberikan senaman secukupnya.

Yang BENAR adalah majoriti lelaki seluruh dunia, termasuk ANDA, memiliki zakar yang tidak sihat dan lemah. Tahukah anda kebanyakan lelaki terpancut seawal 3 minit ketika seks... ya, kurang dari 3 minit! Kajian menunjukkan bahawa 93% dari seluruh wanita tidak berpuashati dengan saiz zakar dan keupayaan seks pasangan masing-masing. Ini kerana pasangan masing-masing tidak dapat bertahan cukup lama untuk memuaskan pasangan mereka sehingga klimaks.

Dengan latihan dan teknik yang berkesan, anda boleh meningkatkan sistem ejakulasi dan kesihatan organ zakar anda, untuk mengawal pancutan, seterusnya menikmati kepuasan klimaks yang berganda.
FAKTA: 98% lelaki yang kerap bersenam mengalami peningkatan saiz zakar yang ketara dari segi panjang dan ukurlilit. Mereka juga didapati menikmati kehidupan seks yang lebih bermakna.

Peralatan unik berserta teknik berkesan dari kami, memberikan anda INFORMASI secara langkah demi langkah, untuk membina dan membesarkan Corpora Cavernosa. Melatih bahagian Corpora Cavernosa anda, akan membolehkan lebih banyak darah memasukinya kerana ia menjadi semakin besar dan kuat. Sekiranya anda pergi ke Gym setiap hari untuk menguatkan otot tubuh badan, anda akan dapati otot membesar dan kuat bukan? Begitulah halnya dengan zakar anda. Menggunakan teknik senaman kami, dengan kadar yang kerap, anda PASTI akan dapat membina pertumbuhan & kekuatan zakar anda ketahap yang lebih tinggi.
100% Diuji Secara Klinikal & Terbukti! DISYORKAN OLEH DOKTOR PAKAR!

Bersenam dengan kadar yang kerap bukan hanya meningkatkan saiz dan ketegangan, ia juga banyak manfaat lain, ini termasuklah keupayaan zakar untuk memegang lebih banyak darah dan meningkatkan aliran darah, menyebabkan ereksi yang lebih mantap dan kuat. Selepas beberapa minggu bersenam, anda akan dapati efek dari senaman tersebut seperti EREKSI yang lebih padu! Senaman yang kerap juga pastinya akan menonjolkan zakar anda, ketika berenang, bersukan dan ketika berada di bilik tidur!

Manfaat sebenar adalah, ia memberikan KESAN YANG KEKAL. Benar, kesan yang akan anda miliki tidak akan hilang walaupun anda telah berhenti bersenam. Ini adalah kerana, tidak seperti anggota badan yang lain, otot dan sel bahagian zakar tidak mempunyai kebolehan untuk kembali kebentuk asal atau mengecut apabila telah dibesarkan. Apabila bersenam, sel dan organ zakar diregang secara berkala dan ia menjadi lebih besar dan ini akan kekal untuk selamanya.

Mengunakan peralatan yang sesuai dan senaman yang berkesan, tidak mustahil sekiranya anda dapat menambah 2-3 inci dalam masa setahun.

Semua bentuk senaman adalah mudah untuk dilakukan, selamat dan tidak akan menyebabkan sebarang rasa sakit, sebaliknya, ia amat menyeronokkan. Kaedah ini dilakukan menggunakan alat senaman yang sesuai dan tangan anda, BUKAN pil, BUKAN losyen dan pastinya BUKAN pembedahan.

Teknik-teknik ini telah digunakan oleh pelakon porno antarabangsa, sejak tahun 1980 lagi, dan sekarang ia boleh anda miliki.

MANFAAT.
Keseluruhannya Natural & Pembesaran Yang Kekal:
Program kami akan tunjukkan anda langkah demi langkah, cara untuk membina zakar, menggunakan senaman yang mudah dan ringkas. Kaedah ini telah dikaji sepenuhnya, banyak ujian telah dijalankan dan terbukti keberkesanannya, dan lebih 98% dari pengguna yang berjaya telah membuktikannya. Program ini tidak memerlukan anda membeli sebarang peralatan tambahan. Seluruh senaman dilakukan menggunakan alat khas dan tangan anda, tidak lebih dari itu. Senaman ini BERKESAN untuk anda! Kami ada banyak rekod dari pelanggan yang telah berjaya dalam tahun pertama. Kebanyakan mereka bermula dengan saiz zakar yang begitu kecil. Jadi, sekiranya anda memiliki zakar bersaiz kecil, jangan bimbang dan lemah semangat, anda punyai banyak ruang untuk diperbaiki. Kadar purata kebanyakan lelaki boleh capai adalah 1-2 inci dalam 4-8 minggu pertama bersenam. Kebanyakan lelaki pula meningkat lebih 2-3 inci dalam beberapa bulan.

Meningkatkan kekuatan zakar, dari segi keupayaan dan kebolehan:
Lemah tenaga batin selalunya adalah disebabkan aliran darah yang lemah, program kami akan menguatkan otot zakar iaitu "PC MUCSLE" ketahap yang lebih tinggi, membolehkan aliran darah yang optima, yang mana memudahkan anda mencapai ereksi seperti batu setiap kali anda inginkan. Dalam manual yang kami berikan, anda akan pelajari bagaimana untuk menikmati seks dengan lebih lama dan lebih nikmat, mencapai ereksi keras seperti batu setiap masa dan klimaks yang lebih jitu, berulang-kali. Malang sekali, kebanyakan lelaki punyai zakar yang lemah dan tidak bermaya kerana tidak dijaga dengan latihan dan senaman yang betul. Senaman yang berterusan dan berkala, pasti akan membuahkan hasil seperti zakar yang berotot dan kelihatan gagah!

Meluruskan Zakar Bengkok:
Zakar bengkok boleh menyebabkan pelbagai masalah kesihatan zakar, termasuk iritasi, ereksi lemah dan menyakitkan dan masalah ejakulasi. Program latihan kami mengandungi teknik yang dikhusus untuk membantu meluruskan zakar bengkok. Ini boleh dilakukan dengan dengan membina Corpora Carvenosa kearah posisi yang lebih lurus.

Tingkatkan Konfiden:
Zakar kecil, lemah tenaga batin dan masalah disfungsi seksual pasti akan merosakkan konfiden diri dan cara anda mengharungi kehidupan. Temubual yang dijalankan membuktikan lelaki yang memiliki zakar sihat dan besar lebih konfiden apabila bersama pasangan masing-masing berbanding lelaki yang memiliki saiz zakar kecil dan lemah. Pernah anda lihat lelaki-lelaki yang selalu dikelilingi wanita, mereka ini kelihatan ada konfiden dan berkeyakinan. Dengan daya seksual yang baik disertai saiz zakar yang boleh dibanggakan, sudah tentulah keyakinan akan membantu anda dalam banyak aspek kehidupan. Lain kali, di dalam bilik tidur, anda tidak perlu merasa malu dan takut lagi, kami akan bantu anda mencapai ereksi penuh dan zakar anda akan kelihatan lebih besar dengan senaman yang memakan masa beberapa minit saja sehari.


FAKTA: Dengan menggunakan teknik ini, adalah tidak mustahil untuk lelaki berzakar 5" untuk mencapai tambahan 2"-3" dalam masa kurang dari setahun.


Kami akan tunjuk ajar anda:

* Kaedah berkesan, efektif dan terbukti untuk membesarkan zakar dari 1"-3", bukan hanya memanjang, tetapi juga menebalkan zakar anda. Anda AKAN lihat kesannya dalam 2-3 minggu pertama!
* Bagaimana untuk merawat lemah tenaga batin, dengan melancarkan darah.
* Bagaimana untuk menguatkan ereksi dan menjadi keras seperti batu setiap kali ketegangan.
* Bagaimana mengawal ejakulasi peramatang (tiada lagi 1 minute man atau pancutan mengejut)
* Bagaimana meningkatkan tenaga pancutan, merasai nikmat pancutan dengan lebih padu.
* Bagaimana membina kepala zakar yang lebih besar (seperti cendawan busut)
* Meningkatkan aliran darah untuk kesihatan zakar secara menyeluruh.
* Memendekkan masa untuk zakar anda kembali tegang setelah terpancut.
* Pelajari rahsia hebat mengenai "PC MUSCLE"
* Kekalkan ketegangan anda dengan lebih lama dan padu.
* Meningkatkan kepuasan pasangan anda.
* Klimaks berganda (Ya anda boleh klimaks berkali-kali)
* Membina PC MUSCLE agar zakar kelihatan berotot dan seksi.
* Dan lebih banyak lagi informasi yang VITAL untuk lelaki yang perlu mereka ketahui!

TESTIMONI.
Ini adalah testimoni yang sebenar dari pelanggan yang berpuashati. Maklumat penuh pelanggan tidak dicatat untuk kerahsiaan. Kami suka sekiranya dapat testimoni yang diberi oleh pelanggan dan kami menggalakkan anda beri maklumbalas. Kerahsiaan anda keutamaan kami setiap masa. Setiap testimoni tidak diubah untuk mengekalkan keaslian! Namun ada sesetengahnya kami kaburkan kerana privacy.

Sila ambil perhatian: Kami tidak meletakkan gambar-gambar sebelum dan selepas.
Komen sebenar dari pelanggan, lebih kami hargai!

Maklumbalas yang kami terima, melalui SMS:
TESTIMONI: 1
En t.ksh byk2.sy xthu nk ucap apa lg.cuma t.ksh byk2.mmg power alat tu.mmg ada ummpp...t.ksh sgt2.sy 4kali istri sy kejang bru sy pancut.cuma letih je skt.t.ksh byk2.


TESTIMONI: 2
Ye sy mcm tu jgk.t ksh sgt2.sblum ni sy xpnh kuar mani tp guna alat tu mcm kuar air.sy xdpt ank lgbaru kawin 9bln. xpancut dlm tp istri sy kulum2 telan.xda mslh kan.mlm ni sy nkmain lg.seronok wlu bdn kta letih henyak2 tp xpa dpt kpuasan bkn ksakitan...je.t.ksh byk2oo.sy xkn lupa jasa awk.


TESTIMONI: 3
O.K. Nanti saya nak order semua produk yg best. Pagi tadi zakar begitu tegang,tuan blm bangun.He,he!


TESTIMONI: 4
En nk tanya.mula2 nk ucp t.ksh.btg suami sydh npk kesan.pjg skt.tp ari ni sy dtg bln jd dia lps hjt dlm balang tu sambil pum.xpe ke.


TESTIMONI: 5
Basically dah besaq dahhhhh... Hehehe ... Saja tanya kot kot kecut balik ... Cian kat org rumah !


TESTIMONI: 6
Sama2.sy promosi brgan en sb mmg bgus n bkesan.skr hdp brmhtga amat bmakna.mmg bkesan.kini bkn abg y tewas tp sy.kdg2 hga xtlayan mahu.t.ksh byk2 en fendi...


TESTIMONI: 7
Akm.dh tdor ke.maf ggu k Bru dh MAIN.sy xda apa cma nk kongsi pgalaman je.mmg menakjubkn.suami sy dh jd btl2 LelakiPerkasa.sy tiap2 ari tgu dia pulang n pasti kami tringatkn en.t ksh kr sudi mbantu.tiap kali kami bsama pasti en mjd ingatn kami bdua.smoga perniagaan en btambh maju dn kekal kn KEJUJURAN en tu.


TESTIMONI: 8
" Banyak perubahan & prkembangan sjk menggunakan PPV, Lebih hebat dr produk lain yg pernah saya cuba ... 'dulu rasa macm pensil... tapi sekarang terasa semua ruang.. (my wife statement)... Thanks Fendi... Lepas raya boleh tak kita jumpa... Bila nk Buat open house?


TESTIMONI: 9
"Disiplin dlm mgikut setiap langkah, pgunaan minyak urut yg brkesan, tdak berlebihan, (10mnt) setiap sesi adlh kunci kejayaan utk mendapatkan hasil yg luarbiasa..." Bart.. Nilai (satu testimoni utk Zanuddin masukkan ke website)


TESTIMONI: 10
Sebenarnya my wife tak tahu i guna ppv ..Cuma dia tertanya2 ttg peningkatan saiz zakar tu..Dan dia terasa amat lazat dan sngat memuaskan ketika sex krn zakar yg semakin mmbesar tu, dan dia curahkan perasaannya itu!


TESTIMONI: 11
T.ksh byk2.sy slalu buat 2xshari.sy kagum tgk suami punya bsar dlm balang.hebat!!!HA3cuma mslhnya time main sy jd senak2 hga tkencing tp mmg puas.best giler.ha3


TESTIMONI: 12
Bang , vimax + PPV mmg power ! Kesan dia boleh rasa lbh 24 jam ! The best so far i've ever tried ...... Bahrin.


TESTIMONI: 13
Ok.t.ksh byk2.jgn lupa bgth k.sy dh nk tdor ni.t.ksh byk2.suami dh tgu tu.nkla tu.he3hdup sy dh ceria skr.t.kshla byk2.smoga dmurahkn rezeki y halal utk en.amin


TESTIMONI: 14
En zanuddin, biasa pakai pam ni brapa kali sehari.syok pulak pakai bila pam nampak pjg dan besar.boleh pakai 3 atau 4 kali sehari x?


TESTIMONI: 15
Entahlah dr., isteri saya respon bagus.. Tapi bila cari benda 2 x de kalut plk? Tapi dia x rasa plk benda 2 ttgl kat dia. Klu mcm 2, saya x risau lah, takut ada side efect plk. Tq.


TESTIMONI: 16
Biasa ke kalau guna pam tu kita akan rasa sakit pinggang. Macam muscle stretch. Guna selang sehari plus keigel excercise. Rasa lenguh je pinggang. Sofi kuantan.


TESTIMONI: 17
Aik... Ni berpengalaman ni. Dr memang kelas la. Memang senaman tak lebih 10 minit sekali. Perubahan memang ada. Kalau ada problem, sy contact lagi. Your email?


TESTIMONI: 18
I dah terima. Tq very much for yr excellent service ! Hamidon JB


TESTIMONI: 19
A'kum....semenjak guna pam batang dh besar tapi panjang tk npak prubahan sangat,ad pe2 yg miss masa guna?


TESTIMONI: 20
En sbuk ke.nk maklum ni skr dh npk tanda2 nk bsar.t ksh sgt2.buku tu xyah posla skr dh x guna.pakai blg trus.skr tiap2 mlm msk blk awal.ha3tmsk skr ni.ha3


TESTIMONI: 21
Fuh.sendat btl sy rasa sjak smi guna alat tu.brudpt rasa sorong tarik.best sgt2.t.ksh byk2 en.maf ggu tdor tp sy bru lpas main tringat kt en.tksh sgt2.


TESTIMONI: 22
Akm.dh tdor ke.lama xborak.sy nk ucap t.ksh sb bg tips ari tu.sjak sy guna mmg bjaya.skr mertua dh ckp2.ha3mmg bkesan.suami buat oral sy mcm org hlg akal.ha3


TESTIMONI: 23
A.Kom en.din.Apa kabar?Cam ne dgn projek? Nak tahulah cerita2 sensasi dan panas? - dari SHAARI-BANTING. Bye..


TESTIMONI: 24
Bestla dpt tgk suami punya tegap smcm je.tp knp dia tlalu kuat...tiap2 ari nak.sy uzur dia mtk tlg buat dgn mulut.


TESTIMONI: 25
Sy ada m'gunakan pam vakum. Just nak tanya macamana nak kekal kan saiz * coz after few hrs saìz * back 2 normal


TESTIMONI: 26
En nk tanya knp sjak guna alat tu suami sy gagah smcm.tiap2 ari mahu.naik sakit pingn sy kena hentak tiap2 ari.ari ni sy tpaksa cuti keje.penat...dia punya keras smcm.dia btlà kerja kn sy.dh bengkak faraj sy.ari ni dh 3x.mlm ni nk lg.


TESTIMONI: 27
Sy dah terima. Perkhidmatan anda mmg efficient.


TESTIMONI: 28
I lebiuu jang. Dah panjang setengah inci. Bini terjerit2, awek tersenyum puas.


TESTIMONI: 29
Terima kasih atas kiriman segera dr saudara.Cepat sungguh sampai.Order semlm dah sampai hr nie.KALAU MAX-XTENDER DAH ADA STOK INFORM KAT SAYA.SAYA NAK BELI.


TESTIMONI: 30
Sy dah guna pam vakum abt 2 wk, mmg b'kesan zakar sy bsr dan pjg to 6 inci!


TESTIMONI: 31
A'kum, apa khabar? Saya telah guna pum yg dr kirim dan saya berpuas hati. Saya juga ada kempen pd kawan2, ingat nak buat side income. Apa cadangan dr coz saya di kk. Tq.


TESTIMONI: 32
K...Tq..Peh! macam topi perang dunia pertama da! Heli bole landing he he


TESTIMONI: 33
Caya lu en zanuddin! hidup cjb lelakiperkasa!! majulah kote utk negara...Myk kambing coming soon*


TESTIMONI: 34
En din...Kepala takuk dah nampak membesar..Pakai spender pun sakit..Pasal selalu nak bangun he he baru 3 x...Sebulan lagi?


TESTIMONI: 35
Sy tak tau nak ucap apa lagi...Berjuta liun tima kasih pada en fendi kerna berkongsi pengalaman guna produk ni..Nanti dah cun sy tunjuk kapla takuk kat member baru diaorang berebut beli ini brg


TESTIMONI: 36
Wow,hebat tu.Thanks a lot.Kalu camni makin keras la btg saya.Hrp2 bln 8 ni kawin dpt buat my wife terkejut.Hehehe...


TESTIMONI: 37
X gak.Sbb pagi2 kurang stim.Padahal hari2 buat.En zanuddin kata maybe zakar letih kot.Tp lps mandi wap mlm td ok skit.


TESTIMONI: 38
Muah ha ha betoi...Betoi first time dlm hidup suka tgk konek sendiri..Malaysia boleh! Kote aku boleh! Muah ha ha


TESTIMONI: 39
Beres bos.Senang hati mendgrnya hah.Hehehe...Tp lps pakai myk ni pastu mandi wap mmg zakar saya rasa mcm power giler


TESTIMONI: 40
En din sok kita nak beli MKG sebab kapla sudah jadi...Tapi badan belum panjang..Ini brg gerenti jadi no?


TESTIMONI: 41
I da trima. Good service.


TESTIMONI: 42
Tq. Barang 2 dah sampai. Cepat sekali. Ada masa kita berurusan lagi. Ramai lg kwn sya yg mau.


TESTIMONI: 43
Produk 2 da smpi.Time ksh.Sy ada soaln.D harap dr tlg jwb1)adakah snaman ni prlu sntiasa d amalkn,walaupn stlh mncpai saiz yg diinginkn?2)sy b'umur24,xprnh mlakukn sbarang bntuk seksual.Tp sy b'minat dgn snaman ni.Jd,sy nk tau adkah snaman m'besarkn ni sesuai utk sy?


TESTIMONI: 44
Tapa plus tu myk lintah ke.myk kambing gurun tu lak utk apa.stahu sy myk lintah je y blh wak urut utk jd pjg.ha3 sy nk bgth abg punya dh bgus skr.ha3best...


TESTIMONI: 45
Ha3 sb tu sy pec kt awk je.dia ada syor pd sy tp sy tolak sy ckp sy dh ada doktor peribadi.xpyh nk malu muka pg jpa.ha3 oklh sy bgth kt kwn mcm awk syor tu myk kmbg gurun kan lbh power dr myk lintah.k sy nk mandi wajib jap sjak pg td lg nih.ha3 dh 2 round la.mmg lelaki perkasa...mmmuuaahh utk awk.ha3


TESTIMONI: 46
Tima kasih... Kerna sudi berkogsi idea dan pengalaman utk membantu memperkasa kan kapla takuk saya supaya ia lbh gagah dan merechiiiiiikkkk!!$¥ any news about vcd sms to me TQ


TESTIMONI: 47
Saya mmg yakin dgn penggunaan pam ni. Hasilnya dah saya perolehi. Skrg ni nak capai target 9 inci ja. Dlm masa 6 bln insyaallah. Saya gabungkan dgn teknik urutan. Nak kena tunggu juga kah. Tak sabar rasanya. Saya mmg minat dlm hal2 ni, nak bantu kaum lelaki yg perlukan bantuan. Permulaan ok la, saya beli hg customer biasa.


TESTIMONI: 48
Peeh power! Sapu kapla terus kembang..Bau dia pure tulang kambing gurun & minyak macam dimasak hebat!


TESTIMONI: 49
Macam lintah kenyang...MKG bleh buat dia besar 2.5x ganda...Tak percaya? Try test tengok!!


TESTIMONI: 50
A'kum, saya zaidi dr kch s'wak. Sy sudah mencuba menggunakan pam vakum, didapati hasilnya memuaskan. Adakah pihak tuan mempunyai produk br untuk lelaki?


TESTIMONI: 51
Askm. En zanuddin, balang 11 inci tu mmg pjg tp besarnya sama dgn yg 9 inci ja. Dah tu menirus plk. Tak sabar nak cuba, saya guna jg yg 9 inci tu. Hasilnya slps seminggu cukup memuaskan. Pam Playboy sgt berkualiti.


TESTIMONI: 52
Lps 15 minit, nak keluar batang punyalah susah. Sakit sangkut kat getah hitam hujung. Waktu ni kalau tgk, mcm saiz Negro. Ada tak diameter yg btl2 besar? Skrg2 3 inci dr pangkal sampai hujung, tak menirus. Pjg 9 inci dah ok. Kalau ada saya rasa blh capai hasrat saya yg tinggal sikit ja lagi nak tercapai.


TESTIMONI: 53
Tak ramai, sorang je, isteri saya ja. Ntah...kdg puji kdg2 mcm takut. Org lain x pernah tunjuk. Yg ptg saya x pernah gagal puaskan isteri saya semaksima mungkin. Dia makin manja plak.


TESTIMONI: 54
Akum. Kesan pump vacum anda dr segi pmbsrn, mmuaskn,tp dr segi pmanjangn, sy lum dpt ksn yg + la. Knape ye?


TESTIMONI: 55
Ok nanti saya try. Tp tbg tu mcm kecik la, try pam, td bila saya punya tu kembang, ngam2 saiz tbg. Memang mcm tu ke? Tp panjang tbg tu ok la, ada baki sikit lg dpn dia.


TESTIMONI: 56
Semalam pam zakar. Bangun pagi nampak satu prubahan yg besar. Kote penuh balang & pjg 6 inc. Lepas subuh pam lg. Kote memang besar 1X ganda. Sedap pegang bila dah besar. Isteri pun tkejud tgok! Ee besar nya!!! Petang, saiz kote dah kcik mcm biasa. Bila saiz kote tu nak kekal besar ? tk you


TESTIMONI: 57
Askm., dulu sy ada beli produk pump abg, skang ni sy dah rekomen pd member sy.. Tp website abg sy dah lupa laa.. Bule tak abg sms sy addres tu. TQ


TESTIMONI: 58
Ni maklum balas dari cust .. Askm. Apa kbr? Mcmana dgn bisnes? Website abg dah siap ka? Pam dah tukar saiz ka? Rajin exercise mesti ada hasil punya. Lepas guna pam pboy mmg menakjubkan. Jari telunjuk dgn jari hantu dah tak blh temu. Blg penuh sampai rasa tak selesa. Target saya 9 inci rasanya akn jd kenyataan.


TESTIMONI: 59
Akm.lama xdgr kbr.ni en myk ari tu dh nk abih xnpk sgt kesannya sy nk guna myk lintah mcmana.mana bgus dgn myk kambing tu.sy tgk xpanjang2 pun.bsar je.


TESTIMONI: 60
Hello geng terima kasih kerana mpkenalkan alat senaman playboy utk lelaki..saya kira berpuas hati...klu ade brg baru,tak kirelah buku,vcD,n ape2 ajelah tak payahlah malu nak syorkan pada kite..


TESTIMONI: 61
Abg.Trima kasih cz bg sy produk yg terbaik ni,skrg sy punya bdk dah nampak mcm bonzer dah ni.Trima ksh byk2, rozi.


TESTIMONI: 62
Ok tp mcmana pgunaan kerap.3x shari wlu xlbh 10minit.skr dh npk perubahn.t.q byk2.dh pjg sket.senang sgt ati ni.t.q byk2 en.mmg bkesanla pam tu cuma ambik masa sket.t.q byk2.


TESTIMONI: 63
Ok t.q byk2.sy thutang budi pd en.t.ksh byk2 k sb xjemu2 bantu sy.t.ksh byk2.


TESTIMONI: 64
Satu lg,cara gune pump tu iaitu bile kite pump smpi melekap betul,then baru kite press utk lepskn angin dia,betul ke mcmtu?Ape2 pun,time kasih byk2lah krn menunjuk ajar teknik menggunekn pump tu:)Saya sbnrnye dh lame t'ingin sgt nk beli pump zkr ni,Al-hamdulillah saya telah menemuinye skg!Time kasih byk2.


TESTIMONI: 65
Fast delivery !!! TQ


TESTIMONI: 66
Lepas guna pam Pboy mmg besar gile. Saya usaha nak bg panjang sikit lagi. Bhg pangkal rasa mcm tak habis regang, still relaks. Rasanya tak blh ke dpn lg sbb sangkut kepala. Kalau pam lbh besar rasanya blh strech sampai 9 inci. Saya tgk org putih guna pam besarlah. Tlg cari kalau ada. Diameter 3 inci ke atas cantik. Pam skrg cuma 2.5 inci.


TESTIMONI: 67
Tq. Masi ada stok ke, sy rasa ramai lagi kwn yg nak. Kalau ada pemplet tlg kirim sy tlg promosi kat sini


TESTIMONI: 68
Askum.brg yg saudara jual,pam vakum sy ada beli lbh krg sthn dah.nak tya,klu getah silicon gel berapa harge,pam vakum yg ukur lilit lbh bsr ada x? Brp harga?


TESTIMONI: 69
Vmx sy dh dapat tapi minyak kmbñg .Gurun blum dapat lagi. Pam playboy ada class....


TESTIMONI: 70
Saya terbaca tajuk utama majalah umph dlm kosmo.katanya,membesarkan zakar hanya mitos mengapakah lelaki masih mahu melakukannya?apa pndt en.ini adalah tajuk yg menarik.


TESTIMONI: 71
Thank you. Cepatnya sampai. Latif


TESTIMONI: 72
As'kum..Terima kasih atas segalanya..Baru 2 hari sy gunakanya sudah nampak tanda pembesarannya..Dan sy percaya ia akan lebih efektif pd masa akan datang


TESTIMONI: 73
A'kum en zanuddin. Saya kamarulzaman dpd kluang. Tq sye dah terima balang tu dn condition ok! Once again thanks.


TESTIMONI: 74
As'kum,naper slepas kita tanggalkan pam dr zakar..Zakar kelihatan besar tp selepas 8 jam ia kembali kpd saiz asal..


TESTIMONI: 75
Ok trm ksh cik kerana membantu sy..Sgl kemusykilan akan saya rujuk pada cik yg arif..


TESTIMONI: 76
En, saya nak ucapkan berbyk terima kasih kerana dgn menggunakan pum vacum ni, Alhamdulillah masalah kencing dedas saya mkn baik.itu pun saya guna 2, 3 X shj dlm 1 mgu. tq.


TESTIMONI: 77
Zanuddin,sy dah cuba pump tsbt td.ada nampak sedikit hasil-1st time.i have to use it regularly br dpt hasil yg lbh baik.


TESTIMONI: 78
En,aku oder lg vimax. thx,rasanya aku punya "adik" ni btambah ok sejak guna alat Playboy


Ghazali-Kuantan:
"Dulu satu round je, sekarang 2 round No Problem!"


Lawrence-Sabah:
"Memang senang pakai pam anda, budak darjah 3 pun saya RASA boleh BUAT!"


Amir-Ipoh:
"Saya punya memang dah kuat, bila pakai makin bertambah POWER! Isteri saya SUKA!"


Kassim-Kedah:
"Dulu saya punya kecik, sejak pakai ALAT ni mak ai BESAR LA!"


Asrafi-Kuching:
"Dulu saya lambat bangun, sekarang pagi-pagi, dia yang TERJAGA dulu, hehehe"


Hassan-Melaka:
"Terima kasih, teruskan usaha murni saudara, saya punya dah semakin PULIH!"Kamal-Gombak:
"Memang segar zakar saya setelah XCERSIZE, memang cepat naik! TQ"


Jamal-Seremban:
"Doktor kata darah saya tidak lancar, macam-macam ubat saya beli, tetapi setelah menggunakan ALAT PLAYBOY, saya punya semakin KUAT!"


Mohd-Kemaman:
"Saya memang lama dah nak pakai ALAT ni, sebab kat sini tak jual, jadi saya try beli saudara punya, memang OKla!"


Khairi-JB:
"Saya pinjamkan kat member, memang ada perubahan, tak sampai 2 minggu dah nampak kesannya!"


Saiful-Klang:
"Saya amat sukacita dengan kualiti pam yang saudara kirimkan tempoh hari, seperti yang saya inginkan, terima kasih"


Zamani-Ampang:
"Cepatnya sampai, semalam saya bank-in hari ni dah sampai, TQ!"


Kamarul-Subang:
"Senaman playboy tu mampu membuat saya TAHAN ketika bertarung, memang mudah seperti yang encik khabarkan"


Harun-Banting:
"Jika anda tercari-cari pam yang baik pada harga yang berpatutan! Belilah, saya sendiri telah pakai dan ada perubahan!"


Zahrin, Doktor sakit tuan:
ALAT NI memang boleh membesarkan zakar! Saya amat syorkan penggunaan ALAT ini kepada sesiapa juga. Sila dapatkan nasihat mana-mana doktor sakit tuan! Memang akan disyorkan bersenam ALAT INI! Kawan saya jual RM250.. Nasib baik jumpa web ni.. Terima kasih!


Fuad, Pengurut tenaga batin:
Senanglaaa pakai ALAT ni... Sapu ngan minyak lintah tapa.. lepastu XCERSIZE! Mudah sungguh,,!


012-4643+++:
Askom.. Just wanna share. My wife wondering to me last night...
'abg! kenapa rasa besaq sikit aaaa??'... I gelak je...


012-48515++:
Dah nmpak perubahan... Tq !!!


019-78091++:
Pe kabar, nk btanya ckt, lps gna pam ad perubahan bsar, pjg + tebal ... ad teknik baru utk thn lma x??


019-*+*1+++:
Ini zanuddin kn. Ingat tak.. Ni yg beli PPV dulu...
Dah gna ppv tu...Mmg btul ksannya sgt Hebat! Penis mmbsar & trnyata wife sya sgt suka dn sayang dgn sya...
krn dia merasa kehebatan smsa jimak...


013-*++0*5+:
Hi mr zanuddin.. ni saya laaa... PPV dulu buy frm U enlarge my penis frm 5.5 to 6.5 already.. THANKS.


013-26+++++:
Hi fren, Ganesh here... Iv got lots compliment frm my gf,
My new GF told me WOW ur's SO BIG! It makes me happy... Thanks zanuddin!


019-362++++:
Semalam sy pg kolam renang... aweks semua tertumpu kat BONJOLAN tu.. PERGHHH!,
K... itujela yg dapat sy kongsi ngan En. zanuddin.. tq!


+012-929****
En t.ksh byk2. sy xthu nk ucap apa lg. cuma t.ksh byk2.. mmg power alat tu.. mmg ada ummpp


+012-366****
Trm kasih kerana sudi berkongsi pengalaman... buat pengetahuan saudara... zakar saya dah penuh satu balang...


+016-266****
Hi zanuddin... this is Ganesh PJ... the product u rcmnd superb... i rcv a lots compliments frm all my gal n chicks.. it works man! HUGE!!! thanks bro!


019-364****
Ingat saya lg x... sy yg belikan utk suami sy... trm kasih sy ucapkan utk emel2 yg saudara hantarkan... setelah berlatih hampir sebulan... kesannya... saya suka dgn kehebatan suami.. senak2 sy dikerjakan... semoga usaha anda diberkati!


017-23******
Saya pergi MidValley, Sg.Wang dan TimeSquare... nak survey laa... mak aiii ALAT NI terjual pada hrg Rm350-rm650 tapi saudara punya... jauh lebih berkualiti!!! pada 50% lebih murah!!!


+0123231***:
Sy dah guna PPV abt 2 week + MKG ,, mmg b'kesan zakar sy bsr dn pjg to 6 inci!
SOALAN LAZIM.
Soalan Yang Biasa Ditanya...

Berkesankah program latihan dan produk ini untuk saya?
Peratus kejayaan adalah 98%, jika anda mencari solusi untuk menguatkan zakar, kami boleh bantu, program latihan kami tidak tertakluk kepada faktor umur, kadar kesihatan dan keturunan anda.

Adakah teknik ini selamat?
Ya, malah ia turut disyorkan oleh doktor di seluruh dunia. Ini adalah cara yang sihat, cara normal yang biasa diguna pelakon porno untuk menguatkan zakar. Manual kami mengandungi aturan langkah demi langkah. Bila dilakukan mengikut arahan, ianya berkesan dan efektif.

Bila saya boleh lihat kesan-kesannya?
Kebanyakan pelanggan/pengguna mula melaporkan perubahan drastik dalam masa 2 minggu, dari segi ketegangan & kekerasan. Ada yang mengambil masa sebulan, jika anda menggunakan kaedah secara kerap, anda dapat lihat perubahan dari segi ketebalan yang drastik.

Adakah sebarang jaminan untuk menyokong dakwaan anda?
Ya, kami memang percaya bahawa peralatan dan kaedah yang akan anda gunakan nanti, pasti akan berkesan untuk anda. Ia juga disertakan dengan jaminan pengembalian wang selama 30 hari. Jika anda tidak dapat kesan-kesan yang diharapkan, kami akan pulangkan wang pembelian anda 100%, tanpa sebarang soal! Semudah itu, tiada apa yang perlu anda risaukan! Apa yang perlu anda risaukan sekarang adalah zakar anda yang lemah dan kecil itu.

Apakah jaminan wang dikembalikan selama 30 hari?
100% Dijamin berkesan! Cubalah produk yang kami tawarkan kepada anda, sekiranya anda telah cuba selama 30 hari dan anda tidak puashati dengan apajua pun sebabnya, kami akan pulangkan wang anda 100% tanpa sebarang soal!

Adakah senaman ini sukar dilakukan?
Tidak, ini adalah senaman paling mudah untuk dilakukan, sekali lagi, setiap peralatan dan kaedah senaman boleh anda perolehi dari laman web kami secara online. Ia terdapat langkah demi langkah yang mudah untuk anda ikuti. Apa yang sukar adalah, anda perlu menjadikan ia amalan dan rutin harian, anda juga harus memberi sedikit ruang dan masa untuknya. Lebih yang anda lakukan, lebihlah yang akan anda dapat.

Bagaimana kaedah ini dapat menghasilkan kesan yang berkekalan?
Sekali anda telah meregang otot zakar anda, ia akan membesar setiap kali ketika anda tidur, sel tersebut membesar dengan lebih besar setiap kali senaman dilakukan. Apabila anda capai tahap ini, maka saiz zakar akan kekal, tidak seperti organ badan yang lain, sel-sel dan otot zakar tidak akan mengecil balik pada saiznya yang asal.

Adakah anda memberikan sedikit bantuan tambahan?
Ya, web kami buka 24jam, anda boleh emel/sms, kami akan memberikan khidmat yang terbaik untuk anda.

Adakah saya akan dihubungi?
Tidak, pihak kami memandang serius privacy pelanggan kami, tiada sebarang panggilan akan mengganggu anda.

Saya malu untuk membeli secara online ada cara lain?
Kami faham akan keperibadian anda, sekiranya anda segan untuk membeli secara online anda boleh beli secara bayar waktu terima. Anda juga boleh pungut sendiri di Pejabat Pos berhampiran anda.

Boleh saya pungut sendiri pesanan saya di pejabat pos?
Ya boleh, kami faham, mungkin produk kami ini tidak sesuai untuk di pos ke alamat rumah dan pejabat anda, atas sebab-sebab keselamatan dan privacy, ia boleh diaturkan, tiada masalah.

Bagaimana anda membungkus produk dan pesanan saya?
Kami menggunakan kotak khas, seorangpun tidak akan tahu apa isi kandungan kotak tersebut, termasuklah orang yang ditanggungjawab menghantar produk tersebut (dijamin 100% rahsia), tiada apa-apa maklumat akan kami paparkan, kerahsiaan anda keutamaan kami, pesanlah dengan perasaan yang tenang dan aman.

Apakah yang dimaksudkan dengan online manual dan ebuku?
Manual online dan ebuku adalah maklumat tambahan yang kami berikan untuk pengguna, agar anda dapat maklumat yang secukupnya untuk melakukan latihan dan senaman. Ia boleh dimuat turun dan diakses 24 jam menggunakan "password" yang akan kami berikan kepada anda.

Macamana nak buat pesanan?
Untuk membuat pesanan ada 2 cara, yang pertama anda boleh bayar dulu, dan kami akan poskan produk kepada anda. Kedua, anda boleh terima barang dulu kemudian baru bayar (bayar waktu terima).

Ok, saya berminat. Boleh terangkan cara untuk saya buat pesanan?
Lakukan TIGA (3) langkah berikut & Anda akan terima produk dalam 2 harisahaja!

1. Bankin RM 199 ke dalam Maybank A/C: 112223090678 atas nama ZAIRUL AZIZI HASBUNA.
2. Simpan segala bukti pembayaran anda
3. Sms/Call: 017-6689125 dan berikan maklumat berikut:

  • Nama Anda
  • Alamat Anda
  • Jumlah Transaksi
  • Waktu Transaksi
  • Tarikh Transaksi
  • Kod Produk = PPV

Berapa lama saya akan terima pesanan saya?
Pesanan akan anda terima dalam masa 2 hari selepas tempahan/pembayaran diterima. Menggunakan khidmat POSLAJU, syarikat kami juga berdaftar dengan POSLAJU, selain itu juga anda boleh JEJAKpesanan anda secara online di pos.com.my jadi anda tidak perlu risau, kerana transaksi urusniaga dijalankan secara telus dan berhemah.

Siapa yang harus saya hubungi berkenaan Alat Senaman Playboy Medical Device?
ZAIRUL AZIZI HASBUNA
0176689125
Email : elizairul@yahoo.com

HARGA SEBENAR: RM 359 @ USD 100 - Anda Jimat RM 159* Harga promosi akan tamat pada bila-bila masa! Harga: RM199 Tinggal 4* Unit Saja Lagi.... *Sila buat pesanan sementara stok masih ada !!
Tempah PlayBoy™ Online

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit

1. Bankin RM200.00 ke Akaun :

Nama : comel hartini azhar
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No : 152116167766
( 3rd Party Email Address : comot_cancer@yahoo.com )


Perhatian : Pembayaran melalui Maybank2u, anda di galakan membuat lebihan bayaran
sebanyak 1, 2 @ 3 sen. Ini untuk memudahkan kami mengesan bayaran tempahan anda.

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 012-2641517
Berikan butiran lengkap berikut :

  • Nama anda
  • Alamat Anda
  • Bank In
  • Jumlah Transaksi
  • Masa transaksi
  • Tarikh transaksi

Welcome

SYARAT PEMBAYARAN

Untuk maklumat lanjut/pembelian, sila hubungi:
Comel Hartini Azhar
Tel: 012 - 2641517
Email: comot_cancer@yahoo.com comotcml@gmail.com
YM: comot_cancer

Untuk penghantaran secara pos: Tambahan RM6-RM10 (bergantung pada berat)

Pembayaran boleh dibuat melalui:

1. Maybank2u Account no: 152116167766
2. CIMBClicks Account no:06100065821527

PERHATIAN:

Selepas membuat pembayaran,sila maklumkan produk yang anda beli dan jumlah pembayaran. SMS atau email nama dan alamat penuh anda dengan segera. Pemberitahuan pembayaran melalui email hendaklah dikepilkan sekali dengan bukti pembayaran. Produk akan dipos setelah pembayaran dibuat.arang akan dihantar setelah pembayaran dibuat.Tidak akan bertanggungjawab di atas segala kerosakan/kehilangan/kelambatan barang kerana tracking no akan diberi setelah barang dipos. Pihak kami akan memastikan barang yang dihantar berada dalam keadaan baik.Deposit akan hangus sekiranya tidak membayar pada waktu yang ditetapkan.
 

HEALTH/BEAUTY ONLINE SHOP Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon